Algemeen

12u van Geluveld

Zeeklas dag 5

Zeeklas dag 4

Beste allemaal, hier zijn we dan met ons laatste verslagje want morgen komen we naar huis!

Deze ochtend mochten we slapen tot 7.45 uur. Na het ontbijt startten we aan ons knutselwerkje, daarna gingen we richting tram om naar de Ijzermonding te vertrekken. We kregen een geleide rondleiding; het vijfde leerjaar van gids An en het zesde leerjaar van gids Luc. Iedereen vond het een heel interessante verkenning door het natuurgebied. Daarna wandelden we richting Nieuwpoort-Stad waar we het Albert-I-monument beklommen. We konden zelfs de Rox flyer in Plopsaland zien! Toen we terug wilden keren naar ons hotel was het wel eventjes wachten op de tram (tramstaking!) maar eenmaal aangekomen in Nieuwpoort-Bad werden we getrakteerd op een lekker ijsje met 2 bollen naar keuze, mmmm! We speelden nog wat op de dijk en werkten ons knutselwerkje af. Vanavond aten we lekkere soep, kippeboutjes met rijst, ananas en currysaus en ook een lekker puddinkje als dessert. Nu maken we ons klaar voor de playbackshow en fuif, als afsluiter van onze leuke week samen.

Tot morgen!

Zeeklas dag 3

Deze ochtend vertrokken we, alweer na een lekker ontbijt, richting Oostduinkerke. We maakten een geleide wandeling in het Doornpannegebied. Deze middag aten we lekkere spaghetti en daarna namen we de tram richting Plopsaqua. We beleefden er een dolfijne namiddag! Vanavond aten we stoofvlees met frietjes (alweer :-)) en doen we nog een fotozoektocht op de dijk (veel wind!). Tot morgen!

Je kunt ook nog de foto’s van de minigolf bekijken van gisterenavond.

Zeeklas dag 2

Hallo, we stonden deze ochtend op en vertrokken, na een lekker ontbijt, richting Oostende. We bezochten er het station, wandelden langs de Mercator en kochten verse garnalen aan de vistrap, mmm! Deze middag mochten we genieten van een lekkere maaltijd in hotel Royal Astrid. In de namiddag was de zon er, eindelijk! We brachten een bezoek aan domein Raversijde en mochten ook pootje baden en spelen op het strand en op de dijk. Straks vertrekken we naar de minigolf. Tot morgen! Alles verloopt hier prima! Doei!!

Zeeklas dag 1

Hallo allemaal, hier zijn we met ons eerste verslagje.

We zijn deze morgen rond 9.30 uur aangekomen in Nieuwpoort. De meisjes mochten eerst gaan shoppen met meester Ivan, daarna werkten we in onze bundel ‘Ontdek de kust’. Rond 11.30 uur zijn we vertrokken richting Nieuwpoort-stad. Onderweg aten we ons lekker broodje in het park. Daarna moesten we meester Ivan, die zich verstopt had, zoeken. Brent was de winnaar! We werden allemaal getrakteerd op een lolly, mmm! Daarna moesten we op de Seastar de wind en de hoge golven trotseren. Na de boottocht namen we de tram terug richting hotel. We installeerden onze kamers, speelden wat op de dijk en genoten van een lekkere maaltijd (soep, worst met suikerboontjes en aardappelen en een raketijsje). Nu hebben we kaartjes geschreven (we gaan pas morgen minigolfen door de koude wind) en zijn we ons aan het klaarmaken om te gaan slapen. Tot morgen!

(Vergeet niet om de 3 pagina’s te bekijken!)

9 maart 2018: Nationale pyjamadag !

Vandaag mochten de kinderen in pyjama naar school komen, dit om de zieke kinderen wat te steunen.

Op dinsdag 21 november konden onze grootouders genieten van hun “superhelden”

Woensdag 25 oktober namen enkele kinderen deel aan het basketbaltornooi.
Onze jongens werden 6e van de 10 ploegen! Er was een z eer goede inzet en teamspirit!

Enkele sfeerbeelden van het voorbije schoolfeest.
Nog meer te zien op onze opendeur op vrijdag 25 augustus van 17u tot 19u.
Tot dan !!!Nog een prettige vakantie!